marketing farmaceutyczny

Produkty farmaceutyczne i sztuka miejska – artystyczne kampanie outdoorowe, wpływające na specyfikę podejścia do leków

W dobie niesłabnącej konkurencji w branży medycznej, konwencjonalne metody działań marketingowych bywają bezowocne. Stąd też dość często fachowcy od marketingu farmaceutycznego aranżują kampanie outdoorowe. Pobudzają one ciekawość konsumentów, ale nie jedynie. Ułatwiają też kształtowanie świadomości i zmienianie powszechnych schematów na temat zdrowia i leczenia.

Wykorzystanie wizerunku gwiazd w reklamie

Gwiazdy od wielu lat są nieodłącznym składnikiem reklamy. Ich uczestnictwo przykuwa uwagę i kształtuje pozytywne skojarzenia na temat brandu. Współpraca z biurem reklamowym, jaka jest w stanie zastosować wizerunek sławnych postaci, może spowodować mierzalne korzyści. Reklama firm farmaceutycznych, wykorzystująca udział sławnych osób, może odgrywać istotną rolę w marketingu. Za sprawą ich sławie i zaufaniu, leki mogą zyskać w postrzeganiu konsumentów.